• 11/07/2022

Το νέο κρουαζιερόπλοιο, αξίας 1 δισ. ευρώ, όπου οι φίλαθλοι μπορούν να φιλοξενηθούν στο Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ (συνέχεια...)

Αυτό είναι το νέο πολυτελές κρουαζιερόπλοιο επόμενης γενιάς αξίας 1 δισεκατομμυρίου ευρώ, στο οποίο θα μπορούν να μείνουν οι ποδοσφαιρόφιλοι στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου 2022 στο Κατάρ αυτόν τον χειμώνα.

 

Το γιγαντιαίο πλοίο MSC World Europa των 6.762 επιβατών ολοκληρώνεται στο ναυπηγείο Chantiers de l’Atlantique στο Saint-Nazaire, κοντά στη Νάντη της Γαλλίας, και τον Οκτώβριο θα πλεύσει στην πρωτεύουσα της διοργανώτριας χώρας, Ντόχα, για να χρησιμοποιηθεί ως πλωτό ξενοδοχείο για τους οπαδούς.

 

Οι φίλαθλοι από τα έθνη της χώρας τους που θα επιλέξουν το πακέτο διαμονής για τον αγώνα στη ναυαρχίδα της MSC, ολικής χωρητικότητας 205.700 τόνων, θα μπορούν να απολαύσουν έναν "διεθνής έμπνευσης αστικό σχεδιασμό" και έναν "κόσμο εμβυθιστικών εμπειριών για τους επισκέπτες".

Υπάρχει ένας υπαίθριος πεζόδρομος μήκους 643 ποδιών με καμπίνες με μπαλκόνι που βλέπουν στη δράση και μια απίστευτη τσουλήθρα ύψους 11 καταστρωμάτων «The Venom Drop @ The Spiral». Φυσικά υπάρχουν και οι απλές νεροτσουλήθρες!

 

Προχωρώντας στο εσωτερικό, η Galleria των 23.800 τετραγωνικών ποδιών διαθέτει μια εντυπωσιακή κινητική οροφή LED, μπαρ και εστιατόρια, ενώ η περιοχή Luna Park είναι για αγώνες με drone την ημέρα, και clubbing τη νύχτα.

Η ζώνη Sportplex θα προσφέρει μπάσκετ, συγκρουόμενα αυτοκίνητα, ντίσκο με ρόλερ και άλλα, ενώ το σαλόνι Panorama στην πρύμνη θα διοργανώνει "φαντασμαγορικές, εμβυθιστικές" παραστάσεις με εικόνες που προβάλλονται στις οθόνες, οι οποίες μπορούν να πέφτουν και να καλύπτουν τα τεράστια παράθυρα πάνω από το κύμα.

Τρεις πισίνες (δύο εξωτερικές, μία εσωτερική με συρόμενη οροφή) έχουν ατμόσφαιρα βοτανικού κήπου, ζεν, ή παραλίας, ενώ, υπάρχουν και 13 χώροι εστίασης, συμπεριλαμβανομένων ιαπωνικών, μεξικάνικων, αμερικάνικων, που κυμαίνονται από casual έως fine dining.

Ένας χώρος, το Chef's Kitchen Garden, θα έχει υδροπονικά φυτά, κυρίως βότανα, που αναπτύσσονται στο μαγειρείο για χρήση στη μαγειρική και στα κοκτέιλ στα παρακείμενα μπαρ.

Υπάρχουν 20 μπαρ και καφετέριες που προσφέρουν από αιθιοπικό καφέ, ουίσκι και σαμπάνια, μέχρι απογευματινό τσάι. Θα υπάρχει επίσης ένας καβουρδιστής καφέ στο πλοίο, για να προσφέρει τουρκικές, γαλλικές και ιταλικές '»εμπειρίες καφέ'».

Η βρετανική παμπ Masters of the Sea θα διαθέτει τρεις μπύρες με την υπογραφή της από τη μικροζυθοποιία του πλοίου, καθώς και 12 βαρελίσιες μπύρες, και φυσικά, αθλητικά σε γιγαντοοθόνη, ένα κουρείο(!) δίπλα, ενώ οι φίλοι μπορούν να αναμείξουν τα δικά τους βοτανικά αποστάγματα στο μπαρ.

 

Οι καμπίνες φαίνονται δροσερές και σύγχρονες - μία Infinite Ocean View με έξυπνο σχεδιασμό ανοιγόμενου παραθύρου που αντικαθιστά το μπαλκόνι, και μία με εσωτερικό μπαλκόνι, που βλέπει στο ορόσημο Promenade. Και οι δύο έχουν μεγάλα μπάνια για τα δεδομένα των κρουαζιερόπλοιων και διαθέτουν ένα hi-tech χειριστήριο για τα φώτα, τον κλιματισμό, την τηλεόραση κ.λπ.

Οι φίλαθλοι που ενδιαφέρονται για την κλιματική αλλαγή θα χαρούν να μάθουν ότι το World Europa αποτελεί μέρος της αποστολής της MSC για μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2050, και θα έχει το χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα ανά επιβάτη από οποιοδήποτε άλλο κρουαζιερόπλοιο.

Ως το πρώτο πλοίο του στόλου που κινείται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), το καθαρότερο ναυτιλιακό καύσιμο πρόκειται να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στον στόχο της γραμμής για την απαλλαγή από τον άνθρακα.

 

Το πλοίο διαθέτει επίσης συστήματα επιλεκτικής καταλυτικής μείωσης (SCR), συνδεσιμότητα ηλεκτρικής ενέργειας από την ξηρά στο πλοίο, προηγμένο σύστημα επεξεργασίας λυμάτων και ένα ευρύ φάσμα ενεργειακά αποδοτικού εξοπλισμού και συστημάτων για τη βελτιστοποίηση της χρήσης του κινητήρα.

Επίσης, θα υπάρχει μια δοκιμαστική κυψέλη καυσίμου που χρησιμοποιεί LNG, η οποία μπορεί να μεταβεί σε βιολογικό ή συνθετικό καύσιμο LNG στο μέλλον, ή ακόμη και σε υδρογόνο όταν η τεχνολογία ωριμάσει αρκετά. Η κυψέλη είναι αρκετά ισχυρή ώστε να δημιουργεί θερμότητα και ενέργεια για την ξενοδοχειακή χρήση του πλοίου.

Ένα υποβρύχιο σύστημα διαχείρισης θορύβου θα μειώνει τυχόν επιπτώσεις των ήχων και των δονήσεων στα θαλάσσια θηλαστικά που βρίσκονται κοντά στο πλοίο.

Το πλοίο θα αγκυροβολήσει στον Μεγάλο Τερματικό Σταθμό της Ντόχα, λίγα μόλις λεπτά με λεωφορείο από τα κύρια τουριστικά σημεία, όπως το Souq Waqif και το Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης.